Keuzegids Masters 2016: 4 FHML-opleidingen op 1e plaats

In de Keuzegids Masters 2016 staan vier FHML-opleidingen van de Universiteit Maastricht binnen hun categorie op de eerste plaats:

• Research Master in Health Sciences
  • Human Movement Sciences
  • Global Health
  • Arts-Klinisch Onderzoeker (gedeelde 1e plaats)

De kwaliteitsoordelen per opleiding in de Keuzegids Masters zijn voor 70 procent gebaseerd op tevredenheidsscores van studenten in het kader van de Nationale Studenten Enquête (NSE). De andere 30 procent wordt bepaald door de oordelen van keurmerkinstantie NVAO.

De Keuzegids Masters is voor alle medewerkers en studenten van de UM digitaal gratis in te zien via www.keuzegids.org/ol (klik op Keuzegids Masters).

De Keuzegids Masters is een uitgave van het Centrum Hoger Onderwijs Informatie (CHOI) in Leiden. De gids is te koop in de winkel of te bestellen via www.keuzegids.org