22 feb
Afgelopen ITEM evenement

ITEM/Team GWO informatiesessie: 30%-regeling

Deze informatiesessie vond plaats op 22 februari 2018. Bent u op zoek naar een andere informatiesessie? Bekijk alle ITEM informatiesessies via de onderstaande link:

Afgelopen ITEM Informatiesessies
Aankomende ITEM Informatiesessies

Het Institute for Transnational and Euregional cross-border cooperation and Mobility / ITEM en Team Grensoverschrijdend Werken en Ondernemen van de Belastingdienst initieerden gezamenlijk een informatiesessie over de ‘30%-bewijsregel'. Tijdens deze informatiebijeenkomst informeerden Expertisecentrum ITEM en Team GWO over de 'ins' en 'outs' van de 30%-bewijsregel. De sprekers gingen kort in op de extraterritoriale kosten en het doel van de 30%-bewijsregel. Vervolgens kwamen de voorwaarden van de bewijsregel uitgebreid aan bod. Daarnaast werd er aandacht besteed aan de looptijd van de bewijsregel en de kortingsregeling. Tot slot werden de formele eisen van het aanvraagproces aangestipt. Het evenement werd georganiseerd in samenwerking met het Grensinfopunt Euregio Rijn-Maas-Noord.

Deze informatiesessie was bedoeld voor adviseurs, werkgevers en werknemers. De heer Steven Phoa en mevrouw Daniela Riewe lichtten de regelgeving toe van de doelgroep werknemers, die meer dan 16 van de 24 maanden voorafgaand aan de aanvang van hun tewerkstelling, op een afstand van meer dan 150 kilometer van de Nederlandse grens hebben gewoond.

De informatiesessie vond plaats in Venlo, locatie: Maastricht University, Campus Venlo

14.30 - 15.00 Ontvangst en registratie
15.00 - 17.00 Informatiesessie 30%-regeling
17.00 - 17.30 Napraten