15 nov

UM SPORT gaat naar SnowWorld!

Zin in een internationaal avondje skiën of snowboarden, samen met de universiteiten van Aken, Luik, Hasselt en Maastricht? Ga dan met ons mee naar SnowWorld op dinsdag 15 november 2022 en trap samen met ons het winterseizoen af. Zowel newbies op de piste als ervaren wintersporters zijn welkom om mee te gaan!

Let op: dit evenement is alleen voor UM SPORT-leden.

Vrij skieen of snowboarden, ski- of snowboardlessen en plezier op de piste

Vrij skieen of snowboarden

Je kunt je 4 uur lang vrij skiën of snowboarden en je lekker uitleven op de piste. Een gezamenlijk samenzijn in de skihutten zorgt voor een goed humeur, een sociale sfeer en een gezellige avond aan de andere kant van de piste.

Lessen

Indien gewenst kun je ook een les volgen. Ervaren instructeurs geven je ski- en snowboardlessen en leren je meer over de sneeuwsport. Deze lessen zijn perfect voor als je nieuw bent op de piste. Mensen met meer ervaring kunnen hun vaardigheden aanscherpen in verschillende workshops met focus op verschillende technieken. Plekken voor de beginnerslessen zijn beperkt en je moet je hiervoor van te voren inschrijven. Aan de lessen voor gevorderden kun je ter plekke deelnemen, vooraf inschrijven is niet nodig.

Kosten

De kosten bedragen € 27,50. Dit is inclusief entree SnowWorld, vervoer van en naar SnowWorld, parkeerkosten, vrij skieen of snowboarden, snowboard- en skiles en snowboard- en skimaterialen (specificatie hieronder). Let op: je betaling is niet-restitueerbaar.

Kleding en materiaal

Je hebt de volgende kleding en materialen nodig (ook te huur bij SnowWorld):

• Skipak (of -broek en -jas) (te huur voor € 11,-)
  • Ski- of snowboardspullen (inbegrepen)
  • Schoenen (inbegrepen)
  • Helm (verplicht, gratis te huur)
  • Handschoenen (verplicht, te koop voor € 7,50)

Je mag ook je eigen materiaal meenemen als je dat hebt.

Vervoer

UM SPORT regelt gratis vervoer van en naar het Universitair Sportcentrum (USC) en terug. Met de bus vertrekken we samen om 18:00 uur vanaf het USC en gaan rond 23:30/00:00 weer terug. Het is ook mogelijk om met eigen vervoer (en dus op eigen kosten) te gaan. Houd in dat geval ook rekening met parkeerkosten.

Contact- en adresgegevens SnowWorld

Aanmelden

Wil je mee naar SnowWorld? Dan kun je je inschrijven via MyUSC. Je moet daar dan ook meteen betalen (€ 27,50, niet restitueerbaar). Betalen kan alleen online. Als je niet met de bus meegaat, laat ons dit dan weten via email en geef indien van toepassing je kentekennummer door.

Verzekering

Let op: deelname is op eigen risico. Er is geen extra dekking vanuit UM SPORT. Zorg daarom dat je goed verzekerd bent.

Foto's en filmopnames

UM SPORT behoudt zich het recht om tijdens dit evenement foto's en filmopnames te maken voor eigen publiciteits- en informatiedoeleinden. Bij deelname aan dit evenement gaan de ga je akkoord met het gebruik hiervan.