17 nov 22 nov

Oproep voor workshops en evenementen voor de Wellbeing Week

We zijn blij om aan te kondigen dat onze langverwachte Wellbeing Week weer in november plaatsvindt, en we willen dat JIJ er deel van uitmaakt!

We zijn van mening dat het bevorderen van een cultuur van welzijn essentieel is voor het succes, het geluk en de algehele groei van onze studenten en medewerkers. Om dit te bereiken, organiseren we een week vol empowerment events en verrijkende workshops, en nodigen we iedereen uit om hun ideeën en expertise bij te dragen!

Datum: vrijdag 17 nov - woensdag 22 nov (ook in het weekend!)

Thema: Creativiteit in zelfexpressie

Hoe kun je meedoen?
Organiseer een workshop: Heb je kennis of vaardigheden op het gebied van welzijn, creativiteit, stressmanagement, mindfulness, voeding of een ander gebied dat een positieve invloed kan hebben op het leven van onze studenten? We moedigen je aan om je expertise te delen door een workshop te geven tijdens de Wellbeing Week. Laten we elkaar inspireren en ondersteunen op de reis naar welzijn!

Organiseer een evenement: Ben je gepassioneerd door een bepaalde welzijnsactiviteit, hobby of doel? Of het nu gaat om kunsttherapie, sport, dienstverlening aan de gemeenschap of iets heel unieks, we verwelkomen jouw evenementvoorstellen! Laten we samenkomen om betekenisvolle ervaringen te creëren die ons opbeuren.

Waarom meedoen?
De Wellbeing Week is een uitzonderlijke kans om een ​​positieve impact te hebben op het leven van onze medestudenten en medewerkers en een sterkere, meer verbonden gemeenschap op te bouwen. Het is een kans om je talenten te laten zien, contact te maken met gelijkgestemde individuen en bij te dragen aan een sfeer van steun en begrip.

Laten we een levendige en inclusieve welzijnsweek creëren die een blijvende indruk achterlaat op alle betrokkenen. Samen kunnen we een cultuur van welzijn koesteren die overal op onze campus zal weerklinken!

📩 Hoe dien je een voorstel in? 📩
Voor het aanbieden van een evenement of workshop tijdens de Wellbeing Week kun je een e-mail sturen naar wellbeingmovement@maastrichtuniversity.nl. Of je nu een student of medewerker bent, we moedigen alle leden van onze UM gemeenschap aan om deel te nemen!

We kunnen niet wachten om de creativiteit, passie en enthousiasme te zien die vorm zullen geven aan deze buitengewone Wellbeing Week. Bedankt voor je deelname aan dit zinvolle initiatief!

Houd onze webpagina in de gaten voor het volledige programma van evenementen en workshops. Laten we samen van de Wellbeing Week een daverend succes maken!

Vrolijke groet,

Team UM Wellbeing Movement

• 13 jun

Faculty Event on the Use of AI for Research and Education