16 mei
13:30 - 17:00

MSc Data Science for Decision Making / MSc Artificial Intelligence | On-campus Experience Day

Bezoek onze exclusieve On-Campus Experience Day en verken de master Data Science for Decision Making en de master Artificial Intelligence van het Department of Advanced Computing Sciences (DACS). Ontdek welke mogelijkheden deze innovatieve vakgebieden je bieden.

Waarom zou ik Artificial Intelligence of Data Science for Decision Making studeren?

MSc Artificial Intelligence

Ben je gefascineerd door intelligente computersystemen? Duik met ons in onderwerpen zoals data mining, machine learning en information retrieval in de master Artificial Intelligence.

MSc Data Science for Decision Making

Zoek je naar patronen in enorme datasets en wil je zo complexe problemen oplossen? Verken dan de wereld van Data Science voor Decision Making.

Wat kun je verwachten?

Tijdens de Experience Day participeer je in een onderwijs simulatie, bezoek je ons Robotica-lab en leg je contact met studenten die je over hun eigen ervaringen met het studeren aan de Universiteit Maastricht vertellen.

Schrijf je in

Zit je in je tweede of derde jaar van je bacheloropleiding en ben je geïnteresseerd in een master over Data Science for Decision Making of Artificial Intelligence? Mis onze Experience Day dan niet! Zorg dat je op tijd een van de beperkte plekken reserveert, en meld je aan door op de groene knop rechts te klikken.

TijdActiviteit
13:30Welkom bij de  Faculty of Sciences and Engineering
13:45Introductie van de DACS masteropleidingen
14:15Pauze
14:30Doe mee met een wetenschappelijk project en ervaar Project-georiënteerd leren
15:30Rondleiding door ons gebouw en het Robotica-lab
16:30Pauze
16:45Interactieve Q&A-sessie met  een panel en admissions officers
17:00Einde

Vragen en contact

Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Mail ons op fse-master@maastrichtuniversity.nl.  Is de Experience Day vol? Mail ons dan voor een plekje op de reservelijst.

Ontdekt alle mogelijkheden die de je te wachten staan als je voor één van onze masters kiest. We kijken uit naar je komst.