26 nov

Graduation Ceremonies | School of Business and Economics

Op 26 november organiseert de School of Business and Economics de diploma-uitreikingen in het MECC. Als deze diploma-uitreiking op jou van toepassing is, noteer deze datum dan alvast in je agenda!

Ceremonieprocedure herfst 2023

Voor studenten die tussen 1 maart 2023 en 31 augustus 2023 zijn afgestudeerd, vinden de diploma-uitreikingen plaats op 26 november 2023 in het MECC Maastricht. Op evenementenlocatie MECC kun je maximaal 4 gasten uitnodigen om de ceremonie mee te vieren. De School of Business and Economics zal ook een van onze campusgebouwen openen voor jou en je familie om te bezoeken en foto's te maken.

Wat wordt er van je verwacht

• Check je universiteitsmail en meld je aan via je persoonlijke link rond 11 oktober 2023. De aanmeldlink is actief tot 1 november 2023
  • Upload een foto bij het bijwonen van de ceremonie
  • Bestel een graduation cap en toga