15 sep
Regeringscommissaris Mariëtte Hamer op bezoek

Geef je mening over seksuele veiligheid

Seksueel grensoverschrijdend gedrag is op steeds meer plekken een belangrijk thema. Hoe gaan we op een respectvolle manier met elkaar om, op de werkvloer, in de collegezaal en in het studentenleven? Daarover het gesprek aanjagen is de opdracht van Mariëtte Hamer, sinds april 2022 regeringscommissaris seksueel grensoverschrijdend gedrag en seksueel geweld.

Praat ook mee!

Wil jij, samen met andere UM-medewerkers en studenten, meepraten over de aanpak van seksuele veiligheid? Wil jij aangeven wat je hiervoor belangrijk vindt, wat je nodig hebt, waarin de universiteit je nog beter kan ondersteunen?

Op vrijdag 15 september vanaf 16:30 komt regeringscommissaris Mariëtte Hamer naar Universiteit Maastricht om samen met vertegenwoordigers van het Programma Seksuele Veiligheid en jou in gesprek te gaan. Wij horen graag jouw ervaringen, ideeën en initiatieven. Je bent van harte welkom!

Programma:

• 16:00 – Check-in en ontvangst
    • 16:30 –  Opening door diversity officer Constance Sommerey - gespreksleider

Interactief gesprek met Mariëtte Hamer, CvB voorzitter Rianne Letschert en
                       programmamanager Joyce Grul
  • 17:45 – Samenvating en receptie
  • 18:30 – Einde

Deze bijeenkomst is bedoeld voor medewerkers en studenten van de Universiteit Maastricht en aan de UM gelieerde studentenorganisaties en medewerkersnetwerken of afdelingen. Aanmelden voor deze bijeenkomst is verplicht en kan via het registratieformulier via de groen knop. Hierin kun je ook alvast je vraag/vragen aan Mariëtte Hamer stellen. Wij doen ons best om zoveel mogelijk vragen mee te nemen in het gesprek. Na het gesprek is er een receptie om nog over dit onderwerp met elkaar na te praten.

Deze townhall meeting is geïnitieerd door de regeringscommissaris en georganiseerd door het Diversity & Inclusivity Office en het Programma Seksuele Veiligheid UM.

Heb je vragen over dit event? Stuur een email naar: sexualsafetyUM@maastrichtuniversity.nl

• 21 okt 25 okt

Masterclass over privacybeheer en gegevensbeheer

Deze masterclass biedt praktische begeleiding bij het succesvol implementeren van een alomvattend gegevensbeheermodel en het duidelijk definiëren van de belangrijkste rollen en verantwoordelijkheden van degenen die betrokken zijn bij het beheer van persoonsgegevens in een organisatie in...