Universiteit Maastricht wint prijs voor Best Mediation Plan in International Commercial Mediation Competition (ICC)

Het Maastrichtse team won de prijs tijdens de 16e editie van de ICC-competitie. De prijs, een van de tien speciale onderscheidingen, is een primeur voor de Universiteit Maastricht sinds haar eerste deelname in 2014. De competitie, gehouden van 5 tot 11 februari 2021, werd georganiseerd door de International Chamber of Commerce (ICC). Het is de eerste editie ooit die volledig online werd gehouden.

Samen met 47 andere teams van over de hele wereld nam het UM-team deel aan dit grootste jaarlijkse educatieve evenement van ICC. Het team bestond uit European Law School bachelor studenten Junior Buanahagi, Joan Duhaylungsod, Mariona Nogueras Piferrer, en Blanaid Sheeran.