42e Dies Natalis

The Future of a Data-Driven Society

De UM vierde op 26 januari 2018 haar 42e Dies Natalis in de Sint Janskerk. Rond het thema 'The Future of a Data-Driven Society' werden twee Dies-lezingen gehouden en twee eredoctoraten toegekend. Tijdens de ceremonie kende de Rector Magnificus verder nog de Wynand Wijnen Onderwijs Prijs toe, de Dissertatieprijs en de Master Student Prijzen.

Prijzen

De betekenis van de Wynand Wijnen Onderwijs Prijs door de ogen van drie eerdere winnaars en de prijsuitreiking aan de winnares van dit jaar: Nynke de Jong voor haar bijdrage aan de ‘virtuele leeromgeving’ binnen de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences.

De dissertatieprijs 2017 ging naar Mark Podesta, voor zijn proefschrift getiteld 'Time dependent verification of dynamic external beam radiotherapy'.

De masterstudenten wiens thesis in de prijzen is gevallen, lichten deze kort toe, gevolgd door de prijsuitreiking tijdens de Dies-viering.

Bekijk alle Dies-video's hier