01 jan 31 dec

PAO cursussen 2022

Diverse data

LAW.next helpt juridische professionals op een vernieuwende manier te kijken naar actuele ontwikkelingen en uitdagingen in de moderne maatschappij. Onze docenten trainen en inspireren met hun juridische kennis en bieden handvatten en vaardigheden om opgewassen te zijn tegen huidige en toekomstige uitdagingen in het vakgebied.

Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

• 04 jun

Pick Our Brains

On 14 March, our speakers are Prof. Başak Çalı (Hertie School, Oxford University) and Prof. Laurence R. Helfer (Duke University, University of Copenhagen) - Title: Rethinking Human Rights Treaty Withdrawals

• 28 jun 06 dec

Afstudeerceremonies Masters

Met trots overhandigen wij op deze feestelijke dag de diploma's aan onze afgestudeerden.

• 05 sep 06 sep

IP & Competition in an era of AI and Data:

We encourage participants to submit abstracts dealing with and related to the IP & competition law issues from an inter-disciplinary perspective.