Open Access APC-deals en kortingen

Maak gebruik van de beschikbare Open Access APC-regelingen en kortingen voor je volgende artikel

UM en het MUMC+ onderzoekers kunnen artikelen gratis (100% korting op de Article Processing Charges - APC's) of met korting Open Access publiceren in duizenden tijdschriften.

Om UM en MUMC+ wetenschappers te stimuleren om Open Access te publiceren heeft de Universiteitsbibliotheek afspraken gemaakt met wetenschappelijke uitgevers om onderzoekers in staat te stellen artikelen OA gratis (100% APC korting) of met korting (bijv. 15% APC korting) te publiceren in hoogwaardige tijdschriften.

Op dit moment zijn ruim 21.500 tijdschriften opgenomen in de OA-regelingen. Ga naar de APC deals and discounts gids voor een overzicht van de beschikbare opties en hoe je daarvan gebruik maakt.

Open Access APC arrangements and discounts available:

1. American Chemical Society
  2. BioMed Central
  3. Cambridge University Press
  4. Elsevier
  5. Emerald
  6. IOP Publishing
  7. Karger
  8. Lippincott Williams & Wilkins
  9. MDPI
  10. Open Access Journal Browser
  11. Open Library of Humanities
  12. Oxford University Press
  13. SAGE
  14. Springer
  15. Taylor & Francis
  16. Thieme
  17. Walter de Gruyter
  18. Wiley

Let us help you with your next publication and visit our APC deals and discounts guide.