13 mrt 31 mrt
UM SPORT doet mee aan wereldwijde uitdaging:

Let's Move for a Better World

Let's Move for a Better World is een campagne van Technogym om mensen te helpen een beter en gezonder leven te leiden. UM SPORT Gym-leden kunnen meedoen aan deze challenge en de hoeveelheid beweging - MOVEs - die ze uitvoeren, verzamelen en doneren om de verspreiding van obesitas en een sedentaire levenstijl in de gemeenschap te bestrijden. De campagne is wereldwijd, loopt van 13 - 31 maart 2017 en er doen ruim 700 sportcentra mee.

Actief zitten = Actief studeren

Deelnemende sportcentra verzamelen MOVEs voor een lokaal project. Bij het behalen van 3 miljoen MOVEs stelt Technogym een bedrag beschikbaar te besteden aan materialen. In het kader van UM Healthy University wil UM SPORT de MOVEs verzamelen om in de Learning Spaces van de UB te zorgen voor zitballen en daarmee actief zitten = actief studeren te stimuleren.

Deelname voor UM SPORT GYM leden

Doe ook mee en doneer je MOVEs:  - let op: voor UM SPORT leden met Gym membership!

• Ga naar mywellness.com en maak een account aan
  • Download de UM SPORTS app op je smart phone
  • Log in bij de gym op een van de deelnemende cardio toestellen
  • Meld je aan voor de challenge Let's Move for a Better World
  • Let's MOVE!

Be social!

Help mee deze challenge tot een groot succes te maken door ons te volgen en berichten te delen op Facebook.com/umsports en Instagram @um.sports.

#letsmoveforabetterworld #umsports #technogym # movespower #maastrichtuniversity