Internationale Dag van het Onderwijs 2024

Vier excellentie in onderwijs met de interactieve video van EDLAB

Ter ere van de Internationale Dag van het Onderwijs presenteert de Universiteit Maastricht met trots de nieuwe interactieve video van EDLAB, het hart van de onderwijs- en leergemeenschap van de UM.

Het EDLAB-team nauw samen met docenten, onderzoekers en studenten over de faculteiten heen, om ervoor te zorgen dat de onderwijs- en leerervaring van de universiteit zowel effectief als innovatief blijft.

Volg Lena Gromotka, Junior Innovation Coordinator bij EDLAB, en ontdek de activiteiten en diensten van EDLAB aan de hand van de inzichten van Jacob Ward, een geschiedenisdocent en onderzoeker bij FASoS, Therese Grohnert, een onderwijsonderzoeker en docent bij SBE, en Daniel Rivera, een recent afgestudeerde van het PREMIUM honours-programma gecoördineerd door EDLAB. De video legt ook de dynamische gemeenschap van docenten en studenten vast tijdens de jaarlijkse UM Education Days, gehouden bij EDLAB.

Met deze persoonlijke verhalen en betrokkenheid hopen we onze bredere gemeenschap te inspireren en de samenwerkingsgeest te vieren die de toewijding van de Universiteit Maastricht aan excellentie in het onderwijs definieert.