Regeling voor studenten met geldproblemen door energiecrisis

Studenten in Nederland kunnen geen energietoeslag krijgen. Daarom is er een aparte regeling voor studenten in Maastricht. Deze tegemoetkoming is voor studenten van 21 jaar of ouder, die door de energiecrisis geldproblemen ervaren.

Hulp aanvragen uit het Noodfonds Energiekosten kan van 16 januari tot 1 juli 2023.

energy

• De belangstelling voor de UM Brightlands Talent Scholarship groeit aanzienlijk: sinds de eerste toekenning van de beurs twee jaar geleden zijn de aanvragen meer dan verdubbeld.

• De Universiteit Maastricht is lid van het Young European Research Universities Network, en ter ere van het 10-jarig bestaan willen we je vragen om een speciaal jubileumlogo te ontwerpen.

• Dialoog en debat, een vrije uitwisseling van ideeën en meningen. Vanaf dit academisch jaar staat hiervoor een speciaal platform open voor studenten en medewerkers van de Universiteit Maastricht.