09 sep
UM alumni meeting

Meeting Minds: Alumni Day 9 september 2022

Op 9 september 2022 organiseert de Universiteit Maastricht de Alumni Day 2022. Het thema van de Alumni Day is ‘Meeting Minds’. Het event start om 18:00 uur en vindt plaats in Maastricht, op de unieke Tapijnkazerne.

Ben je al afgestudeerd of studeer je binnenkort af aan de Universiteit Maastricht of UMIO? Je bent van harte welkom op de Alumni Day 2022! Ontmoet mede-alumni, vergroot je kennis, ontdek de prachtige stad Maastricht en geniet van het PAS Festival.

Voor deze editie hebben we een speciaal interactief programma samengesteld om van elkaar te leren op het gebied van actuele thema's als Loopbaanontwikkeling, Leven Lang Ontwikkelen, Duurzaamheid en Ondernemerschap.

Wil je een gast meenemen? Meld je dan aan voor de Alumni Day via de groene knop. Gasten zijn van harte welkom als ze zijn aangemeld!

Inloop, registratie, netwerkborrel en bites Tapijn Z
19:00 Opening door prof. dr. Rianne Letschert, bestuursvoorzitter UM Tapijn 11, F0014
19:10 Nikolaus Widmann, founder and CEO Inewa, Chief Innovation Sustainability Strategy Officer Elevion Group Tapijn 11, F0014
19:25 Prof. Onno van Schayck, Professor of Preventive Medicine, Maastricht University: “The Healthy primary school of the future” Tapijn 11, F0014
19:40 Naar de Alumni Networking Tables
19:50 Start eerste ronde Alumni Networking Tables Verscheidene ruimtes Tapijn 11
20:20 Afronden eerste ronde
20:25 Naar de volgende ruimte
20:35 Start tweede ronde Alumni Networking Tables Verscheidene ruimtes Tapijn 11
21:05 Afronden tweede ronde
21:10 Naar het PAS festival
21:30 Drankjes bij het PAS festival

Bouillonstraat 3, Coffee corner (gemeenschappelijke ruimte)

Meer informatie over de sprekers vind je hier.

Alumni Networking Tables

Voor professionals die hun ervaringen willen delen en zich willen laten inspireren door collega-alumni organiseren we onder begeleiding van een supervisor twee rondes 'Networking Tables'.

Hoe werkt het?
Er zijn twee rondes Networking Tables en na elke ronde wissel je van kamer en tafel. Je wordt ingedeeld op basis van je interesse, die je kunt aangeven bij de online inschrijving. Het doel van de Networking Tables is het delen van kennis en persoonlijke ervaringen. De onderwerpen vormen de basis voor de gesprekken en samen met je mede-alumni bespreek je de volgende thema's: Loopbaanontwikkeling, Leven Lang Ontwikkelen, Duurzaamheid en Ondernemerschap. De supervisor leidt en bewaakt het gesprek. In de indeling proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met de door jou aangegeven voorkeur. Laat je verrassen en inspireren door de ervaringen van andere alumni!

PAS Festival

Op 9 & 10 september 2022 wordt op verschillende locaties het gratis Pleasure, Art & Science Festival (PAS) georganiseerd. De gezamenlijke borrel na de netwerktafels is op het PAS Festival, locatie Bouillonstraat 3, grote tuin. Bij aankomst laat de Sally Dance Company Maastricht twee choreografieën zien van getalenteerde makers uit het Dance Lab. Daarna volgen de muzikale clowns van Okidok en de soulful blues van Robbert Duijf. Voor meer informatie over het programma in de grote tuin klik hier. Elke deelnemer ontvangt bij de inschrijving extra consumptiebonnen voor het PAS festival. Voor meer informatie over het PAS Festival klik hier.

Heb je nog vragen? Stuur dan een e-mail naar alumni@maastrichtuniversity.nl

Het UM Alumni Office heet je graag welkom op 9 september 2022!

En verder: Lifelong Development Day 2022, 9 september, 12-18u, Tapijnkazerne

Voorafgaand aan de UM Alumni Day organiseert de Universiteit Maastricht een evenement 'Lifelong Development' voor professionals van 12-18 uur. Ook jij bent van harte welkom om aan dit programma deel te nemen!

Met inspirerende paneldiscussies en interactieve break-out sessies kun je een vermakelijke en informele middag verwachten waarin je meer te weten komt over wat de universiteit te bieden heeft voor professionals. Wil je uw bezoek aan Maastricht die dag verlengen, meld u dan ook aan voor dit initiatief, dat op dezelfde locatie zal plaatsvinden.

Voor meer informatie en aanmelden klik hier.

Alternatieve parkeerplekken

Prins Bisschopsingel (3 minuten lopen)
Wil je parkeren op de Prins Bisschopssingel, dan steek je aan het einde van de brug het eerste kruispunt met stoplichten over en neem je direct de kleine ventweg die parallel loopt aan de Prins Bisschopsingel.

Sint Hubertuslaan (3 minuten lopen)
Een alternatief is parkeren op de Sint Hubertuslaan. Dit kan onder vergelijkbare voorwaarden als aan de Prins Bisschopssingel. Als je hiervoor kiest, ga je aan het einde van de Kennedybrug bij het kruispunt met verkeerslichten rechtsaf en neem je een (betaalde) parkeerplaats aan de linkerkant van de weg (parkzijde).

Parking Maastricht Stadspark 1 (8 minuten lopen)
Een derde mogelijkheid is om uw auto te parkeren op “Maastricht Stadspark 1”. Om hier te komen moet je net na het oversteken van de Maas een eerdere afslag op de Kennedybrug nemen. Aan het einde van de afrit gaat u rechtdoor en vind je de parkeerplaats aan je linkerhand.

Met de trein
Om de Alumnidag met de trein te bezoeken, moet je naar Maastricht Centraal Station. Vanaf daar is het ongeveer 20 minuten lopen naar Tapijn. Je kunt ook de bus nemen vanaf het centraal station naar de Tongersestraat en dan na een korte wandeling van ongeveer 6 minuten bij Tapijn aankomen. Kijk vooraf op www.9292.nl of www.arriva.nl voor de meest actuele reisinformatie.

Meer events