24 apr

HFIM - Experience Day 2019

Heb je na het bezoeken van een Open Dag nog steeds vragen? Dan kun je een Experience Day bezoeken. Zo'n dag geeft je een goede algemene indruk van de sfeer en het curriculum. Je krijgt een duidelijk beeld hoe het is om Health Food Innovation Management te studeren in Venlo.

Naast dat je veel informatie krijgt over HFIM studeren in Venlo, krijg je ook de kans om vragen en opmerkingen bij personeel neer te leggen. Ook zullen huidige studenten alle eventuele vragen beantwoorden en een accuraat beeld schetsen van het studentenleven in Venlo.

Voor wie?

Je bent een bachelorstudent in het laatste jaar van je student en je bent geïnteresseerd in de HFIM-master. Je bent al bekend met de globale inhoud van de opleiding en je bent van plan om een master te starten in het aankomende academisch jaar. Dit is een uitgelezen kans om eens te proeven aan het het is om aan Campus Venlo te studeren.

De aanmeldingsdeadline ligt op 23 April 2019
Vanwege het kleinschalige karakter van de opleiding zijn er een gelimiteerd aantal plekken beschikbaar