23 jun

Promovendi-meeting Pensioenen 2016

Deze promovendi-meeting is een initiatief van het Institute of Transnational and Euregional cross border cooperation and Mobility / ITEM van de Universiteit Maastricht en Tilburg University. In de middag van donderdag 23 June 2016 verwelkomen wij wetenschappelijke staf en promovendi voor deze meeting bij Universiteit Maastricht.

Deze promovendi-meeting streeft ernaar om alle promovendi en onderzoekers op het gebied van pensioenen en samenhangende vakgebieden samen te brengen. Het algemene doel is om het multidisciplinaire onderzoek op pensioengebied en de samenwerking tussen de verschillende disciplines te stimuleren. Daarbij krijgen de promovendi de kans om hun netwerk te vergroten, hun onderzoek te toetsen en onderling feedback uit te wisselen gedurende diverse pitches en workshops. Hierbij is aandacht voor pensioencommunicatie, grensoverschrijdende juridische en fiscale pensioenproblematiek en de benadering vanuit Econometrie.

• Universiteit van Utrecht
  • Katholieke Universiteit Leuven (België)
  • Tilburg University
  • Universiteit Maastricht
    • Faculteit der Rechtsgeleerdheid
    • School of Business and Economics

Mocht u nog vragen hebben, neemt u contact op via  pensionmeeting@maastrichtuniversity.nl.

Met vriendelijke groet,

Prof. dr. Anouk Bollen-Vandenboorn
ITEM / Maastricht Centre for Taxation
Universiteit Maastricht