Wachtwoord wijzigen en je account beheren

Een geldig UM useraccount is vereist om te kunnen inloggen op MyUM (het intranet van Maastricht University) en diverse andere UM IT diensten. Mocht u het wachtwoord van uw UM useraccount niet meer weten dan kunt u dat zelf recoveren via My Account

Handige Tips (extra aandacht gevraagd aan UM Laptop gebruikers).
Handige tips voor het wijzigen van uw wachtwoord en het updaten van hiervan op uw andere apparaten vindt u hier (english only).

Studenten, alumni & medewerkers
U kunt het beste gebruik maken van de My Account self service  voor het wijzigen of herstellen van uw wachtwoord.

Indien u een alternatief e-mail adres heeft geregistreerd in de My-Account self-service applicatie dan kunt u deze gebruiken voor het opvragen van een wachtwoord reset link via de My Account self service  Indien u nog geen alternatief e-mail adres geregistreerd heeft dan kunt u dit hier ook registreren!

Indien u uw gebruikersnaam (uw student/alumni ID nummer) bent vergeten kunt u contact opnemen met het  Alumni Office

ICTS Servicedesk

Ma t/m Vr