Storingen
12-06-2025 | 11:05 | Opgelost- TestVision
De eerdere storing in TestVision is inmiddels opgelost. Het platform is weer volledig beschikbaar voor gebruik, waaronder digitale toetsen en inzages.
Hartelijk dank voor jullie geduld en begrip tijdens de verstoring. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Mocht je nog problemen ondervinden, neem dan contact op met het Digitale Toetsingsteam.
12-06-2025 | 10:30 | Storing- TestVision
Er is momenteel een storing bij onze leverancier van TestVision. Op dit moment is TestVision onbereikbaar en kan er niet met de software worden gewerkt. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra wij meer informatie hebben, informeren wij jullie direct.
Wanneer er momenteel toetsen of inzages gepland zijn en er directe support nodig is, kan er contact opgenomen worden met het Digitaal Toetsen Noodnummer: 088 388 6390
Excuses voor het ongemak.
11-06-2025 | 13:30 | Opgelost - Timetable
De storing bij Timetable is verholpen.
10-06-2025 | 16:15 | Storing - Timetable
Timetable werkt momenteel niet voor medewerkers, maar wel voor studenten via het studentenportaal.
We werken samen met de leverancier aan een oplossing.
22-05-2025 | 13:30 | Opgelost - Odido verstoring
Onze mobiele provider kampt sinds deze ochtend met een storing:
https://www.odido.nl/netwerk/storing
22-05-2025 | 9:00 | Odido verstoring
Onze mobiele provider kampt sinds deze ochtend met een storing:
https://www.odido.nl/netwerk/storing
Voor een overzicht van alle voorgaande storingen ga naar het overzicht storingen.