Team USA wint internationale finale van de International Client Consultation Competition (ICCC)

Het team uit de USA is de winnaar van de 2018 ICCC competitie. De Maastrichtse Faculteit der Rechtsgeleerdheid organiseerde de internationale finale van de International Client Consultation Competition van 11 tot en met 14 april 2018. Er namen teams deel uit 22 landen. Deze landen vertegenwoordigden de hele wereld van Nieuw Zeeland tot Illinois via Maleisië, Georgië en Ierland.

LAW_ICCC2018

Het Maastrichtse team, bestaande uit Robin Britt en Costin Puşcaşu bereikte de halve finale maar verloor daarin tegen het Amerikaanse team dat later de competitie won. Zij lieten daarbij co-finalisten Schotland en Maleisië achter hun. De uitstekende prestatie van Robin and Costin was mede te danken aan de inzet van hun coaches Agustin Parise, Elise Mola en Sofia Paoletta.

De faculteit kijkt terug op een prachtig evenement waarin competitie, onderwijs, historie en lokale cultuur samen kwamen in een sprankelende mix. Met dank aan de sponsors Gemeente Maastricht, Provincie Limburg, Universiteitsfonds SWOL en Wolfs Advocaten, die dit evenement mede mogelijk maakten.

Er zijn heel veel foto’s gemaakt tijdens deze competitie. Wil je ze allemaal zien, kijk dan op onze Flickr foto pagina.