Inzenden voor 5 december

Open call YERUN Open Science Awards 2023

Vanaf vandaag kun je meedingen naar de YERUN Open Science Awards 2023. Het Young European Research Universities Network nodigt onderzoekers en medewerkers van de aangesloten universiteiten van harte uit om hun inzending in te dienen.

Het gaat daarbij om activiteiten of initiatieven die de UM-gemeenschap aanmoedigen om de principes van Open Science over te nemen en te implementeren in hun werk als wetenschappelijk onderzoeker of ondersteunend personeel, in teamverband of individueel.

Belangrijk om te weten

• Inzendingen kunnen worden ingestuurd vanaf 6 november 2023 tot 5 december 2023 (23:59 CET).
  • De namen van de winnaars worden in februari 2024 bekendgemaakt.

Awards en erkenning

Maximaal vijf winnaars krijgen de kans om hun werk te presenteren tijdens een evenement georganiseerd door YERUN. Alle initiatieven die daarvoor in aanmerking komen worden ook vermeld op de YERUN-website en -nieuwsbrief.

Procedure

Geïnteresseerd? We raden je aan je inzending voor te bereiden met behulp van een speciaal formulier.

Voor vragen kun je contact opnemen met de Secretaris Generaal van YERUN, Ms. Silvia Gomez Recio: secretarygeneral@yerun.eu

Doe mee en help ons Open Science te bevorderen binnen onze onderzoeksgemeenschap.

Inzendingen
Ga naar het platform