Pascal van Gerven (P.W.M.)
Onderzoeksprofiel
Tot 2017 was mijn onderzoek voornamelijk gericht op cognitieve controlefuncties (bijv. selectieve aandacht, inhibitie en motorische preparatie), vooral in relatie tot leeftijd. Momenteel verken ik drie geheel andere onderzoeksrichtingen op het gebied van, vooral medisch, onderwijs: (1) instructieontwikkeling (instructional design), (2) het mentoren van studenten en (3) de relatie tussen lichamelijke activiteit (of het gebrek daaraan) en cognitie.
Key publicaties
Loosveld, L. M., Driessen, E. W., Theys, M., Van Gerven, P. W. M., & Vanassche, E. (2023). Combining Support and Assessment in Health Professions Education: Mentors' and Mentees' Experiences in a Programmatic Assessment Context. Perspectives on Medical Education, 12(1), 271-281. https://doi.org/10.5334/pme.1004
Meer informative over deze publicatie
Recente publicaties
Overige publicaties
Zie de Engelstalige versie van deze pagina voor een volledig publicatieoverzicht (klik op "English" rechtsboven).