Nieuws

• We zijn verheugd te kunnen delen dat EDLAB – Maastricht University Centre for Teaching & Learning een Npuls-CTL-subsidie van bijna € 500,000 heeft toegekend gekregen voor de periode van 1 september 2024 tot 1 september 2027.

• Ter ere van de Internationale Dag van het Onderwijs presenteert de Universiteit Maastricht met trots de nieuwe interactieve video van EDLAB, het hart van de onderwijs- en leergemeenschap van de UM.

• LA

Aan de leiding

De Leadership Academy van de Universiteit Maastricht stimuleert het ontwikkelen van leiderschapsvaardigheden bij wetenschappelijk en ondersteunend personeel – op veel manieren en in verschillende fasen van hun loopbaan. Programmanager Ann Vanderhaeghe over de aanpak van het team, het aanbod van de...