Nieuws

• We zijn verheugd te kunnen delen dat EDLAB – Maastricht University Centre for Teaching & Learning een Npuls-CTL-subsidie van bijna € 500,000 heeft toegekend gekregen voor de periode van 1 september 2024 tot 1 september 2027.

• Ter ere van de Internationale Dag van het Onderwijs presenteert de Universiteit Maastricht met trots de nieuwe interactieve video van EDLAB, het hart van de onderwijs- en leergemeenschap van de UM.

• Patrick Huntjens, lector Sociale innovaties in het groene domein bij Hogeschool Inholland en transitie-hoogleraar bij Maastricht Universiteit, heeft met zijn boek ‘Towards a Natural Social Contract’ (2021) de Nautilus Book Award 2022 (Gold Award) gewonnen.

• Misschien hebt u hem wel eens voorbij zien komen op de Groene Loper. Onderzoeker Bram Oosterbroek op zijn Urban Hotspotter meetfiets. Het is een opvallende verschijning met meetapparatuur achterop en een laptop in het mandje aan het stuur. “Ik onderzoek wat de gezondheidseffecten zijn van de...