Nieuws

• Op 1 april 2022 vond de GreenFood4Health Challenge plaats op de Brightlands Campus Greenport Venlo. De winnaars: het team van Anastasia Kalalidou, Einar Schulze, Vanessa Klose, Inês Brito Da Mana Morgado en Saja Alowaisi (Fontys), masterstudenten van de MSc Health Food Innovation Management aan de...

• UM Career Services

Een blijvertje!

Toen de lockdown in maart werd aangekondigd, werd er bij UM Career Services natuurlijk ook meteen nagedacht over het online aanbieden van hun diensten. Inmiddels kunnen ze zich al bijna niet meer voorstellen dat het online aanbod ooit helemaal zal verdwijnen. En: ze zijn de hele zomer open.

• Twee coassistenten van de Universiteit Maastricht (UM) hebben de coronacrisis aangegrepen voor een bijzonder nieuw initiatief.