Nieuws

• Het Institute for Transnational and Euregional cross border cooperation and Mobility / ITEM is per februari 2017 op zoek naar versterking van haar team in de vorm van:  Stagiaire communicatie; Stagiaire 'Event organizer ITEM'; Stagiaire (1.0 fte) (Monitoring Service Grensoverschrijdende...

• Op 2 december a.s. organiseert Leonie Cornips, hoogleraar Taalcultuur in Limburg aan de Universiteit Maastricht, in samenwerking met Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg en Fontys Kenniscentrum Taal de bijeenkomst ‘Limburg, mobiliteit en de wereld’.

• Op 23 september jl. sprak professor Maarten Vink, co-directeur van MACIMIDE en lid van ITEM’s Wetenschappelijk bureau, het Europees Comité van de Regio’s toe tijdens de 10e bijeenkomst van CIVEX in Oviedo, Spanje.

• Roermondse begraafplaats weerspiegelde sociale verhoudingen in de levende stad (Promotie Maurice Heemels).