08 jun

Maastricht University Live: Online Education

Meer weten over onderwijs in tijdens van COVID-19 aan de UM? Bekijk dan onze interactieve talkshow Maastricht University Live.

webinar

Zet deze datum in je agenda:

Maandag 8 juni, 16:00-17:00 uur

Wat kun je verwachten?

Onze studenten zullen vertellen over hun ervaringen met het onderwijs dat door de COVID-19 pandemie nu online plaatsvindt. Daarnaast zullen onze professoren vertellen over hun ervaringen. Ten slotte kijken we naar de toekomst en bespreken hoe onderwijs er in september uit zal zien.

Je kunt live je vragen stellen aan een panel van deskundigen; de meeste antwoorden zullen tijdens de uitzending gegeven worden.

Vragen?

Stel je vragen, geef je opmerkingen of deel je ervaringen live op maandag 8 juni van 16:00 tot 17:00 uur. Je kunt ons ook nu al mailen: join-us@maastrichtuniversity.nl.

Je vindt de streams op de volgende kanalen:

1. Facebook
2. Instagram
3. YouTube

• 23 mei

Keti Koti Tafel

Een gefaciliteerde dialoog

Tijdens de Keti Koti Tafel worden ervaringen en ideeën over gevoelige en persoonlijke onderwerpen gedeeld. Hoewel het slavernijverleden en de nasleep daarvan de aanleiding vormen, is het doel expliciet niet om een gesprek te voeren over historische en politieke onderwerpen...