Nieuws

• Michiel van Well (FASoS) verdedigde onlangs zijn proefschrift “Religie in een technologische cultuur”. Jort Kelder pikte dit op en nodige Michiel uit voor zijn programma Dr. Kelder. Bekijk hier het fragment.

• Als gevolg van de Coronacrisis zijn ook veel grensarbeiders gedwongen in hun eigen land te werken. Hun is gevraagd de grens niet over te steken om naar hun kantoor in het buurland te komen. Op dit moment is dat alleen mogelijk omdat de Nederlandse, Belgische en Duitse regering speciale...

• Op woensdag 16 juni a.s. vindt een interessant online event plaats over de toekomst en borging van het digitaal erfgoed in onze regio.

• Het Maastricht Experimental Research in and through the Arts Network (MERIAN) heeft twee promovendi geselecteerd als onderdeel van het samenwerkingsprogramma tussen de strategische partners van MERIAN – Universiteit Maastricht, Zuyd Hogeschool en de Jan van Eyck Academie.