Virtual Open Day live!

Stel je vragen online aan studenten van de Universiteit Maastricht.

Meer weten over studeren in Maastricht? Zet dan deze datum in je agenda:

Donderdag 14 november, 13.00 - 15.00 uur

UM Virtual Open Day Live!

Wat kun je verwachten?

Na een presentatie over bacheloropleidingen aan de Universiteit Maastricht kun je online vragen te stellen aan huidige studenten over van alles en nog wat. Over toelatingsprocedures bijvoorbeeld, of het studieprogramma, huisvesting of de introductieweek. Of gewoon hoe het is om te studeren in Maastricht. Het event is Engelstalig.

Dankzij onze Virtual Open Day kun je altijd de Universiteit Maastricht online bezoeken. Kies de opleidingen die jij interessant vindt en laat je meenemen op een virtuele tour door onze gebouwen en programma’s.. Daarnaast is er nog meer info te vinden op deze website. Maar het is natuurlijk leuker om het van onze studenten zelf te horen.

Heb je een vraag over de Virtuele Open Dag? Email ons via virtualopenday@maastrichtuniversity.nl