08 apr

MSc Imaging Engineering | Online Master Q&A sessie

Overweeg je de master Imaging Engneering als vervolg op je bachelor? Dan nodigen we je uit om mee te doen aan een online Q&A-sessie. Tijdens deze sessie leer je de masteropleidingen van de Faculty of Science and Engineering (FSE) van Maastricht University kennen.

Wat kun je verwachten

Onze studentambassadeur vertelt je in ongeveer een uur allerlei interessants over de Universiteit Maastricht en FSE. Tijdens de sessie krijg je een kort overzicht van de vijf masteropleidingen die FSE aanbiedt:

Na dit overzicht kies je een “breakout room” van de master die je het meest interessant lijkt. Hier ontvang je dan informatie over de volgende onderwerpen:

• Uitleg over de master
  • Een overzicht van het lesprogramma
  • Een kennismaking met onze lesmethode
  • Meer informatie over de toelatingseisen
  • Een kijkje in het studentenleven in Maastricht waaronder sport en huisvesting

Aan het eind van de sessie is er tijd voor al je vragen.

Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze, meld je vandaag nog aan!