16 mei

MSc Systems Biology | On-campus Experience Day

Bezoek onze exclusieve On-Campus Experience Day waar je je verdiept in de details van Systems Biology, een wetenschap die helpt bij het oplossen van complexe vragen rondom onze gezondheid en de biologie.

Waarom zou ik Systems Biology studeren?

Wil je leren hoe je als wetenschapper wiskunde, biologie en data science combineert, zodat je uitdagingen van, bijvoorbeeld de gezondheidszorg kunt aanpakken? Kom dan kijken bij de master Systems Biology. Hier wordt je een interdisciplinaire systeembioloog die met computationele, experimentele en modelling technieken nuttige informatie haalt uit grote hoeveelheden data. Deze kennis helpt je bij het begrijpen van de dynamische interacties tussen alle onderdelen van een levend systeem, zoals genen, eiwitten, cellen en hun gedrag en omgeving.

Wat kun je tijdens de Experience Day verwachten?

Tijdens de dag doe je mee aan diverse activiteiten en bezoek je onze MRI- en biologie labs. Je praat met onze masterstudenten en krijgt waardevolle inzichten in het studeren aan de Universiteit Maastricht.

Registratie

Zit je in je 2e of 3e jaar van je bacheloropleiding en ben je geïnteresseerd in de master Systems Biology? Mis onze Experience Day dan niet! Zorg dat je op tijd één van de beperkte plekken reserveert, en meld je aan door op de groene knop rechts te klikken.

TijdActiviteit
13:30Welkom bij de Faculty of Sciences and Engineering
13:45Introductie van de masteropleiding
14:15Pauze
14:30Doe mee aan een wetenschappelijk project en een visual modelling simulatie
15:30Rondleiding langs onze 'state-of-the-art' faciliteiten en laboratoria, met een exclusief bezoek aan de MRI en biologie labs
16:50Interactieve Q&A-sessie met  een panel en admissions officers
17:05Einde

Vragen en contact

Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Mail ons op fse-master@maastrichtuniversity.nl.  Is de Experience Day vol? Mail ons dan voor een plekje op de reservelijst.

Ontdekt alle mogelijkheden die de je te wachten staan als je voor de master Systems Biology kiest. We kijken uit naar je komst.