06 okt
Diversity & Inclusivity Office presenteert:

Diversity Day: You belong at UM!

Graag nodigen we alle studenten uit om mee te doen en in contact te komen met medestudenten, meer te weten te komen over de verschillende D&I organisaties en je betrokken te voelen tot de gemeenschap. Om diversiteit binnen onze gemeenschap te vieren, met het doel iedereen aansluiting te laten vinden en het gevoel te geven erbij te horen, organiseren we elk jaar Diversity Day.

Met trots kondigen we de 3e Diversity Day aan! Hopelijk kunnen we door het verbinden van studenten met de organisaties een 'home away from home' bieden.

Deze editie van Diversity Day vindt voor het eerst online plaats via Zoom. We vinden het belangrijk dat iedereen toegang heeft tot informatie en de verschillende gemeenschappen. Om aan ieders agenda te voldoen, naast onderwijs, vinden de sessies 2x plaats op 1 dag!
De ochtendsessie vindt plaats van 11.00-13.00 uur en de middagsessie van 16.00-18.00 uur.
We sluiten deze dag af met een leuke en boeiende Pub Quiz !!!

Programma 11.00-13.00 | 16.00-18.00 & Pub Quiz

• Welkomstboodschap van Rector Magnificus Prof. dr. Rianne Letschert
  • Inleiding over diversiteit, inclusie en je thuisvoelen door dr. Constance Sommerey - Diversity officer
  • Get to know your peers - break out rooms
  • Energizer break door UM SPORT
  • Inleiding "Decolonizing the University" Centre for Gender & Diversity door dr. Lies Wesseling
  • Meet & Greet met D&I Organisaties - online informatiemarkt - break out rooms
  • D&I Cafe hangout - BYOD

De Pub Quiz start om 19.00!
De voertaal van het evenement is Engels.

Aanmelden

Je kunt je aanmelden voor Diversity Day en een sessie kiezen door de groene knop te gebruiken of via deze link. Je kunt daarin aangeven of je mee doet met de Pub Quiz, en of je al een team hebt, individueel wilt meedoen of bij een team wilt aansluiten.
De Zoomlink ontvang je een dag van te voren.

Zoom link ochtend sessie:

Meeting ID: 984 1966 7515
Password: 018095

Zoom link middag sessie:

Meeting ID: 996 9072 7389
Password: 652444

Laat jouw muziek horen!

We maken een Spotify afspeellijst 'UM Diversity Day 2020' met je favoriete nummer en je 'guilty pleasure'.
Wat zijn jouw liedjes? Stuur ze ons per mail: diversity@maastrichtuniversity.nl

Heb je vragen? Stuur ze via email.

Deelnemende D&I organisaties:

UM Pride
ACMUS
MSA Nour
We Care
Feminists of Maastricht
InnBetween
Kaleido
Peer Support
UnliMited Network - nieuw!