10 okt

Dag van de Duurzaamheid - Kick off Green Impact

Op 10 oktober, door Urgenda uitgeroepen tot de Dag van de Duurzaamheid, lanceert de UM het Green Impact Programma.

Locatie: Kapoenstraat 2 (ICIS),  Begane grond kamer 0009
Tijd: 17:00 - 18:00 + drankjes
Meld je aan door een e-mail te sturen naar sustainability@maastrichtuniversity.nl
Klik hier voor meer info

Durf jij het op te nemen tegen het College van Bestuur in de duurzaamheidswedstrijd van de UM? Wil je mee denken en doen op het gebied van duurzaamheid, maar weet je niet hoe je moet beginnen? Doe mee met de Green Impact! Beleef plezier tijdens het uitvoeren van positieve veranderingen op de werkvloer, kom in contact met (nieuwe) collega’s, ontwikkel nieuwe vaardigheden en krijg erkenning en onderscheidingen voor jouw duurzaamheidsinzet!

Green Impact is een verander- en bewustwordingsprogramma waarbij medewerkers en studenten op een simpele en haalbare manier worden uitgedaagd om duurzaamheidsmaatregelen in de werkomgeving te implementeren. De Green Impact biedt je concrete acties op gebied van socio-economisch en ecologisch vraagstukken op de werkvloer, geeft je erkenning voor de inspanningen die je doet en verbindt je met andere ‘changemakers’ in de hele organisatie.

Ben jij benieuwd naar de Green Impact en wil je meer informatie? Kom dan naar de kick-off van de Green Impact op woensdag 10 oktober, de Dag van de Duurzaamheid. Tijdens deze kick-off zal de toolkit worden gelanceerd en aan de teams worden uitgelegd. Ook zal de planning voor de Green Impact worden besproken en is er de mogelijkheid om tijdens de borrel teams te vormen.