Meeting Minds

Ontmoet de nieuwe comitéleden van Alumnikring Zuid-Limburg

De Alumnikring Zuid-Limburg heeft maar liefst drie nieuwe comitéleden! Hieronder stellen zij zichzelf voor.

Wil je ook deel uitmaken van dit team? Deze alumnikring is nog op zoek naar nieuwe comitéleden! Dus draag je de regio een warm hart toe? Wil je het nuttige combineren met het aangename? Neem dan graag contact op via alumni@maastrichtuniversity.nl.

Iris Hillege

iris_hillege

Iris startte met werken bij de Universiteit Maastricht toen zij tijdens haar studie begon aan een studentenbaan bij de afdeling Marketing & Communicatie en is sindsdien nooit meer weggegaan. Ze voltooide de bachelor Pyschologie (2017) en de master Developmental Psychology (2019).

Nu werkt ze als student recruitment officer voor de Faculty of Psychology and Neuroscience. Als recruiter houdt Iris zich bezig met de facultaire promotie en voorlichting voor toekomstige studenten. Naast haar werk bij de universiteit speelt ze actief veldhockey in Maastricht en helpt ze nog steeds zo af en toe de studenten met de organisatie van evenementen.

Vincent van Buul

vincent_van_buul

Vincent is een enthousiaste R&D-professional en geregistreerde voedingswetenschapper, die werkt voor DSM. In zijn baan houdt hij zich bezig met projecten die ervoor zorgen dat baanbrekende technologieën worden verwezenlijkt. Hij voltooide de bachelor Life Sciences bij University College Maastricht (2010), de master Health Food Innovation Management bij Maastricht University Campus Venlo (2012) en een PhD in Behavioral Nutrition bij de Open Universiteit (2018).

Naast zijn baan draagt hij actief bij aan Limburgs innovatieve ecosysteem. Hij begeleidt startups op het gebied van innovatieve voeding (via BL.INC.), geeft gastlezingen bij lokale universiteiten en hogescholen (Universiteit Maastricht, Fontys, Hotel Management School Maastricht) en maakt deel uit van verschillende adviesraden (Healthy Eating and Food Innovation (UM), University College Venlo (UM), en het PROOF consortium).

Bart Driessen

bart_driessen

Als pyscholoog met ervaring en cognitieve gedragstherapie en psychosomatiek, behandelt Bart medewerkers die kampen met chronische pijn of die herstellen van stressgerelateerde mentale problemen, zoals een burn-out of depressie. Momenteel werkt hij voor de zorgverlenende organisatie Adelante bij de afdeling Werk en Re-integratie. Op deze afdeling houdt Bart zich bezig met interventieprogramma's die mensen ondersteunen bij een gelukkige, gezonde en duurzame terugkeer naar het werk.

Bart voltooide de bachelor Psychology & Neuroscience (2018) en studeerde door aan de UM met de master Work & Organizational Psychology (2019). Gedurende zijn studies werkte hij als studentambassadeur en bibliotheekstudent bij de UM. Aangezien hij zich altijd nauw verbonden heeft gevoeld met de universiteit en het studentenleven soms mist, hoefde Bart niet twee keer na te denken voor hij zich bij het comité van Alumnikring Zuid-Limburg voegde!