13 mrt

Webinar: Jouw gezondheid en de Nederlandse gezondheidszorg

Webinar over persoonlijke gezondheid en het Nederlandse gezondheidszorg-stelsel, in het licht van COVID-19.

Met het oog op de recente ontwikkelingen rond het coronavirus, organiseert de universiteit samen met de Studentenraad van FHML een webinar, waar een panel met experts onderwerpen zal bespreken rond persoonlijke gezondheid en de Nederlandse gezondheidszorg.

• Christian Hoebe Hoogleraar Sociale Geneeskunde en Infectieziektenbestrijding, hoofd van de GGD-afdeling Seksuele Gezondheid, Infectieziekten en Milieu
  • Helmut Brand, Jean Monnet Professor of European Public Health, Head of the Department of International Health at UM
  • Andere panelleden worden nog bekend gemaakt, inclusief een lid van de Studentenraad, als vertegenwoordiger van de studenten.

Vragen kunnen worden ingediend tijdens het live webinar of via de Facebookpagina van de FHML-studentenraad   Het webinar wordt ook opgenomen en zal na afloop online beschikbaar zijn.