20:00

SBE Alumni Office en SCOPE|Economics organiseren een netwerkbijeenkomst in Londen

Alumni zijn van harte welkom bij een “Meet and Greet Pub Quiz”

De Universiteit Maastricht nodigt je graag uit bij onze "Meet and Greet Pub Quiz" op donderdag 17 november, voor alle alumni die in Londen wonen, samen met een groep van 25 studenten van SCOPE | Economics Stedentrip Londen. Deze bijeenkomst biedt je de gelegenheid om te netwerken met onze talentvolle studenten en om bij te praten met je mede-alumni. Daarnaast organiseren we de allereerste "Vanuit Maastricht naar Londen" pub quiz! Bewijs dat je deze twee steden het beste kent en win een prijs!

Twee collega's van de Universiteit Maastricht zullen bij dit evenement aanwezig zijn: Leann Poeth, SBE alumni officer en Jeroen van Breugel, Senior Executive Development.

Datum: donderdag 17 november 2016
Tijd: 19:00 uur, de quiz begint om 19:30 uur
Locatie: The Old Bank of England, 194 Fleet Street, EC4A 2LT London UK
* 2 drankjes en hapjes gesponsord door de SBE Alumni Office

Als je deze bijeenkomst wilt bijwonen, dan kun je je aanwezigheid bevestigen via email alumni@maastrichtuniversity.nl of per telefoon (+31 43 388 5221).