Maastricht University live: Masters editie! voor HBO studenten

Meer weten over masterprogramma's aan de UM? Bekijk dan onze interactieve talkshow Maastricht University Live - Masters Editie!

All about choosing a study

Je kunt live je vragen stellen aan een panel van deskundigen; de meeste antwoorden zullen tijdens de uitzending gegeven worden.

Deze aflevering: doorstromen van hbo naar de UM

In deze derde aflevering gaat over de overstap van een hbo-opleiding naar een master aan de UM met als hoofdonderwerpen:

• Waarom doorstromen?

• Wat zijn de verschillen tussen hbo en wo?

• Toelatingseisen en premasters

• Probleemgestuurd Onderwijs

• Verhalen van ervaringsdeskundigen

Informatie hierover en nog veel meer krijg je een uur lang in Maastricht University Live - Masters Editie, een livestreamsessie met als gastheer Steff Nagel, masterstudent aan de UM.

Je vindt de streams op de volgende kanalen:

1. Facebook
2. Instagram
3. YouTube

Vragen?

Stel je vragen, geef je opmerkingen of deel je ervaringen live op donderdag 14 mei van 12:00 tot 13:00 uur.

Je kunt ons nu al mailen: join-us@maastrichtuniversity.nl. Natuurlijk kun je tijdens het programma live je reactie geven op donderdag 14 mei van 12:00 tot 13:00 Nederlandse tijd.

Kort voor en tijdens het programma kun je inbellen met Skype om je vragen te stellen: talk2students-um.

Het panel

Stijn Michielse, Phd, Department of Neurosurgery