06 dec

Online Experience Day Biomedical Sciences

We zijn blij dat je interesse hebt in een van onze bacheloropleidingen. Het kiezen van de universiteit en de bacheloropleiding die je wilt volgen, is een belangrijke beslissing, een beslissing die je toekomst vormgeeft. Dat begrijpen we. Daarom hebben we deze Experience Day gecreëerd om je de best mogelijke ondersteuning te bieden bij het nemen van je beslissing. Deelnemen aan een Experience Day geeft je de exclusieve kans om te ontdekken of deze opleiding bij je past!

Wat kan je verwachten

Sluit online aan en leer wat het betekent om Biomedical Sciences te studeren aan Universiteit Maastricht. Om alles uit deze online Experience Day te halen, vragen we deelnemers om op voorhand het programme door te nemen. Voor de Experience Day ontvang je hiervoor een mail.
Registratie is mogelijk tot 1 december 2023. De voertaal van deze Experience Day is Engels.