23 mrt

MSc Biobased Materials | Online info sessie

Ben je benieuwd naar onze master Biobased Materials, maar kun je niet naar Maastricht komen? Doe dan mee met onze online informatiesessie.

Wil jij nieuwe sustainable biobased materialen te ontwikkelen?  Wil je bijdragen aan een circulaire economie voor een duurzame planeet? Dan past de master Biobased Materials bij jou.

Onze planeet staat voor enorme uitdagingen. Hele ecosystemen veranderen en storten in door de manier waarop we dagelijks consumeren. We gebruiken fossiele brandstoffen en niet-afbreekbare materialen en dat versnelt de klimaatverandering. Deze uitdagingen bieden jou de kans om onze planeet duurzamer te maken en om onze samenleving te helpen bij de transitie naar een circulaire wereld. Met je masterdiploma Biobased Materials op zak, ga jij een pioniersrol spelen in deze groene revolutie.

Kom meer te weten over onze master Biobased Materials tijdens de informatiesessie. De online sessie begint met een presentatie van 30 minuten door studenten en docenten over de inhoud en programmastructuur van de master. De studenten delen daarnaast hun ervaringen over het studentenleven in Maastricht. In de laatste 30 minuten is er tijd om al jouw vragen te stellen.

Vragen

Mail ons als je nu al vragen hebt over onze master Biobased Materials: fse-master@maastrichtuniversity.nl