MSc Biobased Materials | On-campus Experience Day

Bezoek onze exclusieve en interactieve on-campus Experience Day op de Brightlands Chemelot Campus in Geleen! Daar ontdek je de koplopers van duurzame innovatie.

Waarom zou ik Biobased Materials studeren?

Hou je van exacte wetenschappen en wil je een wetenschapper worden die werkt aan de wereldwijde transitie naar een circulaire samenleving? Onze master Biobased Materials geeft je alle kennis en vaardigheden die je hiervoor nodig hebt. Duik onder in de biologie, chemie, materiaalwetenschappen, engineering en duurzaamheid zodat je met hernieuwbare bronnen nieuwe materialen kunt ontwerpen. Grijp de kans om aan een groenere en duurzamere toekomst te werken.

Wat kun je tijdens de Experience Day verwachten?

• Exclusieve tour van de  Brightlands Chemelot Campus
  • Introductie van de master en het baanbrekende onderzoek van het Aachen-Maastricht Institute for Biobased Materials (AMIBM)
  • Ontdek de hypermoderne laboratoria
  • Informele gesprekken met studenten en medewerkers
  • Een introductie over vier van de onderzoeksthema’s van AMIBM:
    • Polymer Engineering
    • Moleculaire en Toegepaste Biotechnologie
    • Organische Chemie van Biobased Materialen
    • Polymeer Fysica en Technologie

Registratie

Zit je in je 2e of 3e jaar van je bacheloropleiding en ben je geïnteresseerd in de master Biobased Materials? Mis onze Experience Day dan niet. Zorg dat je op tijd één van de beperkte plekken reserveert, meld je aan door op de groene knop rechts te klikken.

TijdActiviteit
13:30Aankomst en registratie
14:00Welkom op de Brightlands Chemelot Campus
14:15Introductie van de masteropleiding
14:45Pauze en wandeling naar de laboratoria
15:00Rondleiding over de laboratoria en introductie van AMIBM’s onderzoeksthema’s
16:00Meet and greet met medewerkers en studenten
16:30Interactieve Q&A sessie met  een panel en admissions officers
17:00Einde

Locatie

Let op: De Experience Day vindt plaats op de Brightlands Chemelot Campus in Geleen. Voorafgaand aan de dag, krijg je gedetailleerde instructies over hoe je er kunt komen, veiligheid en registratie op campus.

Vragen en contact

Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Mail ons op fse-master@maastrichtuniversity.nl. Is de Experience Day vol? Mail ons dan voor een plekje op de reservelijst.

Ontdekt alle mogelijkheden die de je te wachten staan als je voor de master Biobased Materials kiest. We kijken uit naar je komst op de Experience Day.