UM Star Lectures 2019

UM Star Lectures 7 februari 2019 – Lustrumeditie

Poster UMSL2019

Het is alweer 5 jaar geleden dat wij de UM Star Lectures voor de eerste keer organiseerden: een serie lezingen die plaatsvindt op hetzelfde moment, op dezelfde dag. Inmiddels stevig verankerd in de universitaire traditie bieden we elk jaar nieuwe sprekers en inzichten.

Met de UM Star Lectures willen we het onderlinge netwerk faciliteren door naar onze alumni toe te gaan. Wij bieden ze daarmee de mogelijkheid ons en elkaar op een informele manier te ontmoeten. Naast het delen van kennis en opdoen van inspiratie op het gebied van maatschappelijk relevante thema’s is de avond bedoeld om contacten met oud-studenten aan te halen en de herinnering aan Maastricht en hun studententijd op te halen.

Voor deze speciale lustrumeditie op donderdagavond 7 februari 2019 breiden we het aantal steden uit naar 14, verdeeld over maar liefst 5 landen. Kijk hieronder voor het overzicht van alle steden en sprekers en meld je aan voor de lezing die jou het meeste aanspreekt!

UM Star Lecturers Jaap Bos en Esther Versluis vertellen je waarom je dit evenement écht niet mag missen! Klik hier voor de ervaringen van Jaap, klik hier voor een interview met Esther.