01 sep 30 sep
Uniek aanbod voor nieuwe studenten

Try Five - gratis sporten in september

Bij UM SPORT, de sportafdeling van de Universiteit Maastricht, kun je in september vijf activiteiten GRATIS en vrijblijvend uitproberen. Je kunt bijvoorbeeld meedoen aan een groepsles (Box-It, Zumba, Yoga, Spinning, etc.), een balspeltraining uitproberen (Zaalvoetbal, Volleybal, Unihockey, etc.), jezelf uitleven in de fitnessruimte, gaan squashen of meedoen aan de try-outs van de studentensportverenigingen.

Wil je gebruikmaken van dit speciale aanbod? Dat kan alleen als je nieuw bent bij de UM. Uitwisselingsstudenten, masterstudenten en tweede- en derdejaarsstudenten zijn ook welkom, zo lang je maar nieuw bent bij de UM!

Meer informatie over de deal en aanmelden kan online: maastrichtuniversity.nl/try-five.

Meer events