01 mrt

Campus van de toekomst

Van harte nodigen we studenten van FHML uit om deel te nemen aan een inspiratiesessie om ideeën uit te wisselen over de doorontwikkeling van de Brightlands Maastricht Health Campus.

Er zijn veel kansen om door te groeien naar een wereldwijd toonaangevende campus. Tot een dynamisch ecosysteem waar onderwijs, onderzoek, innovatie en valorisatie zich daadwerkelijk verder kunnen ontwikkelen. Een plek met een hoogwaardig verblijfsklimaat waar wonen en ontmoeten onderdeel van zijn. Een plek waar zorg ontwikkeld en geleverd wordt. Een gebied dat de Zuid-Limburgse kenniseconomie verder zal versterken.

Bij velen van u voelen we de behoefte om samen, met nieuw elan, richting te geven aan de Brightlands MHC.

Daarom willen we graag samen met zo’n vijftig gelijkgestemden en enkele ‘dwarsliggers’ schrijven aan een nieuw hoofdstuk voor onze stad en regio. Voor onze ondernemers, onze onderzoekers en onze studenten, met hierin een hoofdrol voor de campus als bruisend ecosysteem. Een plek van ontmoeting en verbinding. Van grote wetenschappelijke doorbraken en kleine geluksmomenten. Een plek van vooruitgang door technologie en menselijke kennis. Een plek voor nog zo veel meer.

Meer weten of aanmelden? Mail naar studentprojectteam@maastrichtuniversity.nl.