26 aug

FHML-introductie bachelor Gezondheidswetenschappen - 2019

Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt over de facultaire introductie:

Programma van de facultaire introductie voor de bachelor Gezondheidswetenschappen (GW)
Studieverenigingen en hun introductieactiviteiten
Overnachting
Start van het academisch jaar en rooster

De facultaire introductie is verplicht voor alle studenten.

Programma van de facultaire introductie bachelor​ GW

Programma, tijdstip en locatie van de introductie:

bachelor Gezondheidswetenschappen

Studieverenigingen en hun introductieactiviteiten

Aan de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences hebben alle bacheloropleidingen hun eigen studievereniging. Als lid van een studievereniging is alles mogelijk, maar niets is verplicht.

Bij een studievereniging kun je:
deelnemen aan veel verschillende activiteiten met je medestudenten;
korting ontvangen op boeken en studiemateriaal;
deelnemen aan examentraining en studieondersteuning;
deelnemen aan colleges en workshops die gerelateerd zijn aan je studieprogramma en carrière;
meehelpen aan het verbeteren van het onderwijssysteem

De studievereniging voor studenten Gezondheidswetenschappen is MSV Santé.
 Santé website
 msvsante@maastrichtuniversity.nl
 Santé op Facebook
 Santé op Instagram

De meeste studieverenigingen organiseren ook een introductiekamp voor de nieuwe studenten. Enkele studieverenigingen organiseren ook een eigen introductiedag of -week (naast de facultaire introductie). In het kader rechts zie je wat Santé organiseert.

Overnachting

Als je nog geen kamer of een plek om te slapen hebt, kun je een kamer boeken bij het hostel Stayokay . Houd er rekening mee dat de kosten voor deze overnachting voor eigen rekening zijn.

Aanbieding: Student long stay special*
Je slaapt in een kamer met 4 tot 8 bedden, inclusief beddegoed en WiFi. Elke kamer heeft zijn eigen douche en toilet.

1 week - 7 nachten: € 149,-
 2 weken - 14 nachten: € 275,-
 4 weken - 28 nachten: € 495,-

Je kunt reserveren via stayokay.com/long-stay-maastricht. Of ga even persoonlijk langs bij het hostel (Maasboulevard 101, 6211 JW Maastricht).

*De voorwaarden voor deze aanbieding staan op stayokay.com/long-stay-maastricht. Of neem contact op met StayOK (tel +31 (0)43 750 17 90 of maastricht@stayokay.com).

Start academisch jaar en rooster

Het onderwijs gaat van start in de week van 2 september.

Als je inschrijving in orde is, is jouw rooster 2,5 week voor de start van het academisch jaar beschikbaar. Je persoonlijke rooster kun je bekijken via de Student Portal .

Contactinformatie

Voor meer informatie of vragen over de facultaire introductie, kun je contact met ons opnemen:

maastrichtuniversity.nl/fhml/contact