30 mrt
Informele netwerkbijeenkomst

Wijnproeverij in Wenen

Alumni zijn van harte welkom bij een wijnproeverij

Je bent van harte welkom bij onze volgende alumni bijeenkomst! Na ons bezoek aan de Weense kerstmarkten in december, gaan we dit keer genieten van een wijnproeverij met een moderne, natuurlijke en een Italiaanse twist!

We gaan genieten van vier geselecteerde wijnen en een klein buffet, terwijl Enrico Bachechi van Vinifero zijn wijnfilosofie en enkele interessante feiten van de geselecteerde wijnen met ons zal delen. Voor dit event vragen we een kleine bijdrage van €10 per persoon. Registreer je zo snel mogelijk, liefst voor zondag, 26 maart.

Je kunt je aanmelden voor dit evenement via email alumni@maastrichtuniversity.nl  of telefonisch +31 43 388 5221.Als je andere alumni in Wenen kent die geen uitnodiging hebben ontvangen, laat hen en ons dat dan weten. Natuurlijk zijn ze van harte welkom.

Meer events