Alumni event in Luxembourg

Unieke Alumni bijeenkomst in Luxemburg

Een uniek alumni evenement vol nostalgie, levenslang leren en inspiratie

luxembourg.jpg

Wil je in contact komen met mede-alumni, nieuwe kennis opdoen, maar ook aspirant-studenten inspireren om in Maastricht te studeren? Op 8 november organiseren we een uniek alumni evenement vol nostalgie, levenslang leren en inspiratie.

De Universiteit Maastricht neemt die dag deel aan een studiebeurs in Luxemburg en nodigt je graag uit voor een Meet & Greet met toekomstige studenten. Tijdens deze Meet & Greet kunnen potentiële studenten je vragen stellen over jouw studentenervaring. Als UM-ambassadeur kun je jouw 'Maastricht Experience' delen en jonge talenten aanmoedigen om voor Maastricht te kiezen. Daarna zal de Europese Investeringsbank een lezing geven over Sustainable Finance. We eindigen de avond met een drankje waarbij je terug kunt denken aan jouw studententijd in Maastricht.

Programma:
18.30 - 19.15: Meet & Greet Alumni & aankomende studenten
19.15 - 20.15: Lezing Sustainable Finance (EIB en gast)
20.15 - 21.30 uur: Alumni Netwerkborrel

Deze avond is de beste gelegenheid om invloed te hebben op de rekruteringsdoelen van jouw Alma Mater, oude vrienden te ontmoeten en last but not least .. te leren over nieuwe ontwikkelingen!

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via onze UM Alumni Portal.

Meer events