28 jun
Alumni bijeenkomst in Singapore

UM Alumni bijeenkomst in Singapore

Alumni zijn van harte welkom bij een sociale bijeenkomst

singapore.jpg

We nodigen je graag uit voor onze "UM Alumni Meet" in Singapore op 28 juni. Het is een sociale bijeenkomst en we hopen veel alumni te zien voor een drankje en een informeel samenzijn. We bouwen aan de UM-community in Singapore!

Twee drankjes en wat hapjes worden aangeboden door de UM/SBE Alumni Offices.

Je kunt je voor dit evenement aanmelden via onze UM Alumni Portal.

Alle alumni die in Singapore wonen en werken zijn uitgenodigd. Helaas hebben we geen contactgegevens van alle alumni die daar wonen. Mocht je andere alumni kennen die nog geen uitnodiging hebben ontvangen, laat hen en ons dat dan weten. Uiteraard zijn ze van harte welkom.

We hopen je daar te zien!

Boby Johnson namens de UM Alumnikring Singapore Committee
in samenwerking met de UM/SBE Alumni Office-teams

• 28 sep

UM Connect Day 2024

[Event in English]

Are you ready to learn, grow, and (re)connect with fellow UM alumni? This is the perfect place to meet other alumni and engaging speakers while exploring various interesting topics in breakout sessions.

• 01 okt

SBE Alumni Event Frankfurt

[Event in English]

Join SBE alumni living in Frankfurt for some refreshments and snacks at the Massif Central EG-Café.

• 05 nov

Coach Café

Kickstart jouw carrière bij het UM Coach Café! Waar liggen jouw talenten? Welke dromen jaag je na en wat maakt je nou echt gelukkig? Kom naar het Coach Café en ga samen met mede-alumni en onze coaches in gesprek over de volgende stap in je carrière.