Alumni bijeenkomst in London

"Spies and Spycatchers" tour in Londen

Doe mee aan deze rondleiding

londen.jpg

"Spies' London" is James Bond en andere fictieve personages. Maar het gaat ook over de mysterieuze mannen die meer dan 40 jaar infiltreerden in de Britse veiligheidsdiensten en spioneerden voor de Sovjet-Unie. Deze rondleiding neemt ons mee naar de geheime plaatsen van die duistere wereld in Londen. Hier wagen we ons in het geheime Londen van MI5, MI6 en het Amerikaanse O.S.S., de voorloper van de CIA. Hier, in "Spies' Londen", is feit eigenlijk vreemder dan fictie.

We nodigen je graag uit om samen met andere UM alumni in een ontspannen sfeer deel te nemen aan een rondleiding met het thema 'Spies & spycatchers London'. Na de wandeling vindt nog een informele borrel plaats. De rondleiding is gratis voor UM Alumni. Partners en vrienden betalen £ 8 per persoon. Drankjes zijn voor onze eigen rekening. Na de wandeling, die rond 16.30 uur eindigt, komen we bij elkaar in de Footman Pub, 5 Charles Street.

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via onze UM Alumni Portal. Deelname is beperkt tot een groep van 30 personen, dus 'wie het eerst komt, het eerst maalt'.

Meer events