Alumni event in Singapore

Panel discussie "Trends in Tech Investments in 2019" in Singapore

Alumni zijn van harte uitgenodigd voor een panel discussie en een Meet & Greet

lecture.jpg

De Universiteit Maastricht nodigt je graag uit voor een paneldiscussie georganiseerd door de UM Alumnikring in Singapore. Het evenement is voor alle UM-alumni en -studenten in Singapore.

Trends in Tech Investments in 2019

Kom luisteren naar en discussiëren met drie stakeholders over hun visie op de nieuwste ontwikkelingen in de dynamische technologie-industrie in Singapore en de regio. Lees meer over hun ervaring en verwachtingen met betrekking tot digitale disruptie vanuit een regelgevingsperceptie, vanuit het perspectief van een belegger en vanuit een technisch startpunt.

Datum: donderdag 8 november 2018
Tijd: 18.30 uur (paneldiscussie begint om 19.00 uur)
Locatie: SMU-laboratoria, 71-77 Stamford Road, Singapore

De Alumnikring Singapore ontvangt drie experts uit de industrie: (zie bijgevoegde bios)

• David R. Hardoon, MAS (Chief data officer van de centrale bank van Singapore)
  • Oliver Rippel, Naspers (CEO B2C van een van de grootste technologie-investeerders ter wereld)
  • Samir Rath, BlueFire AI (CEO van kunstmatige intelligentie fin tech start-up)

Het evenement wordt gevolgd door een exclusieve meet & greet voor Maastricht University alumni en uitwisselingsstudenten met de panelleden bij PNC Wine Bar Bistro in Chijmes. Drankjes en snacks worden gesponsord door de UM en SBE Alumni Office-teams.

Dit evenement wordt georganiseerd in samenwerking met SMU FinTech.

Je kunt je voor dit evenement aanmelden via onze UM Alumni Portal.

We hopen je daar te ontmoeten!

UM Alumni Kring Singapore Comité
Boby Johnson, Arndt Philipp Ravens, Diana Leng, Thomas Abts, Hendrik Schwartz, Ruud Dautzenberg
In samenwerking met de UM / SBE Alumni Office-teams