23 apr
Alumni bijeenkomst in Düsseldorf

Netwerken met alumni en studenten in Düsseldorf

Een uitstekende gelegenheid om te netwerken met onze getalenteerde studenten en herinneringen op te halen over je studietijd in Maastricht

meet_greet.jpg

De Universiteit Maastricht nodigt je graag uit voor onze 'Meet and Greet' op dinsdag 23 april 2019 voor alle alumni die in Düsseldorf wonen. Tijdens dit evenement heb je de mogelijkheid om een groep van 25 studenten van de SCOPE German Accounting Tour 2019 te ontmoeten, die in Düsseldorf zullen zijn voor loopbaanoriëntatie en bedrijfsbezoeken. Dit is een uitstekende gelegenheid om te netwerken met onze getalenteerde studenten en herrineringen op te halen over je studietijd in Maastricht.

Leann Poeth zal namens het SBE Alumni Office aanwezig zijn. Twee drankjes en wat hapjes worden gesponsord door het SBE Alumni Office.

Je kunt je voor deze bijeenkomst aanmelden via onze UM Alumni Portal.

Meer events